Reklama

UOKiK: podszywanie się pod operatora ukarane

Przedstawiciele spółki PTS (wcześniej Telekomunikacja Dzień Dobry) sugerowali, że reprezentują dotychczasowego operatora i proponowali konsumentom przedłużenie umowy na korzystniejszych warunkach. W rzeczywistości oferowali kontrakt z nowym przedsiębiorcą telekomunikacyjnym. UOKiK nakazał zaniechania tych praktyk i nałożył kary w łącznej wysokości ponad 350 tys. zł

Publikacja: 21.01.2015 11:30

UOKiK: podszywanie się pod operatora ukarane

Foto: www.sxc.hu

Spółka PTS z Wrocławia, znana konsumentom także jako Polska Telefonia Stacjonarna, a wcześniej działająca pod nazwą Telekomunikacja Dzień Dobry oferuje konsumentom usługi telefonii stacjonarnej. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęło ponad 700 skarg na działania przedsiębiorcy. Większość dotyczyła wprowadzania w błąd przez telemarketerów, którzy sugerowali, że mają do czynienia z dotychczasowym operatorem.

Postępowanie wszczęte przez urząd wykazało m.in., że telemarketerzy reprezentujący PTS wprowadzali konsumentów w błąd. Podczas rozmów telefonicznych dawali do zrozumienia, że reprezentują dotychczasowego operatora i proponowali obniżkę abonamentu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Samorząd i administracja
Znamy wyniki egzaminu na urzędnika mianowanego. „Przełamaliśmy barierę niemożności"
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Za granicą
Ryanair nie poleci do Hiszpanii? Szykuje się strajk pracowników. Jest stanowisko przewoźnika
Prawo drogowe
Będzie podwyżka opłat za badania techniczne aut. Wiceminister podał kwotę
Reklama
Reklama