Aktualizacja: 17.07.2015 07:19 Publikacja: 16.07.2015 18:14
Foto: 123RF
Przedsiębiorca, który sprzedaje przez internet produkty w Polsce, mimo że zarejestrował spółkę za granicą, musi przestrzegać praw przysługujących konsumentom. A klienci, którzy odstąpili od umowy i nie dostali zwrotu pieniędzy, mogą zawiadomić prokuraturę.
W sieci nie brak sklepów zarejestrowanych za granicą. Wszystko jest w porządku, dopóki klient nie zamierza skorzystać z przysługującego mu prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Sklep zaczyna się wtedy wymigiwać od spełnienia żądania. Zasłania się tym, że jest zarejestrowany np. w Panamie czy Stanach Zjednoczonych.
Egzamin ósmoklasisty 2025 - dzień pierwszy. Uczniowie ósmych klas szkół podstawowych zmagali się dzisiaj z język...
Pozasądowe rozwody, choć mają być szybsze, to nie będą droższe. W dodatku rozwiązanie małżeństwa będzie można uz...
To, że darowizna dla małoletniego jest obciążona np. służebnością drogi koniecznej, nie unieważnia takiej umowy...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas