Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2016 17:08 Publikacja: 28.11.2016 15:47
Foto: 123RF
23 listopada, tuż przed czarnym piątkiem rozpoczynającym okres zimowych wyprzedaży i świątecznych promocji, z polskich przepisów zniknął obowiązek informowania o przyczynie obniżenia ceny towaru. Tego dnia zaczął obowiązywać nowy przepis z ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów, który dostosowuje nasze przepisy do unijnego jednolitego standardu ochrony konsumentów w całej UE. Teraz konsument sam musi ocenić, dlaczego dany towar kosztuje mniej – czy np. ma wadę lub nieodległy termin przydatności do spożycia. Przedsiębiorca już nie musi informować o przyczynach ogłoszenia promocji.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas