Aktualizacja: 03.07.2017 13:33 Publikacja: 03.07.2017 12:25
Foto: Fotolia
Spółka Bramy Stabryła z Sanoka zajmuje się produkcją i montażem bram stalowych. Umowy zawierane są poza lokalem przedsiębiorcy. W październiku 2016 r. urząd wszczął przeciwko niej postępowanie wyjaśniające w związku z zawiadomieniem od Oddziału Federacji Konsumentów w Rzeszowie. Skarga dotyczyła nieprzekazywania konsumentom informacji, wynikających z ustawy o prawach konsumenta oraz nie zwracania klientom wpłaconych zaliczek w przypadku niewywiązania się z umowy. W toku postępowania UOKiK ustalił również, że spółka nie informowała o procedurze reklamacyjnej, prawie do odstąpienia od umowy i obowiązku zapłaty przez klienta poniesionych kosztów. Urząd przeanalizował zawartość stron internetowych pod kątem informacji i opinii o przedsiębiorcy. Wskazują one na brak realizacji umów i nie zwracanie zaliczek. Przykładowo:
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas