Nieudany bal sylwestrowy: jakie prawa ma klient

Zbyt skromne menu czy brak obiecanego pokazu fajerwerków może być podstawą do złożenia reklamacji.

Publikacja: 29.12.2017 06:59

Nieudany bal sylwestrowy: jakie prawa ma klient

Foto: Adobe Stock

Kupując zorganizowaną imprezę sylwestrową, zawieramy umowę. Często jej potwierdzeniem jest po prostu bilet wstępu. Na jego podstawie można złożyć reklamację.

Trzeba jednak udowodnić, że organizacja imprezy była niezgodna z umową. Dowodami mogą być np. folder reklamowy, maile wymienione z organizatorem czy zdjęcia zrobione w trakcie balu. W pisemnej reklamacji skierowanej do organizatora należy wskazać wszystkie uchybienia, jakich dopuścił się przedsiębiorca, oraz swoje żądania. Jeżeli w związku z nienależytą organizacją imprezy sylwestrowej konsument poniósł szkodę majątkową, bo np. musiał dokupić alkohol, może żądać naprawienia tej szkody – zwrotu kosztów za trunki kupione na własną rękę. Warto zachować więc rachunki.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów