Jak się skarżyć, gdy sylwester się nie udał

Klient niezadowolony z imprezy ma prawo domagać się od jej organizatora zwrotu części pieniędzy. Musi jednak udowodnić swoje racje.

Aktualizacja: 30.12.2017 16:36 Publikacja: 30.12.2017 11:30

Jak się skarżyć, gdy sylwester się nie udał

Foto: AdobeStock

Już jutro sylwester. Przeglądając oferty takich imprez, zwróćmy uwagę na to, co jest w nich oferowane. Często organizatorzy obiecują dużo przed, żeby zachęcić klienta do wydania pieniędzy. Potem okazuje się np., że muzyka miała być do 3 nad ranem, a była tylko do 2 albo np. miały być trzy ciepłe dania, a były tylko dwa. Inny przykład to obietnica nielimitowanego alkoholu (określonego rodzaju), podczas gdy w praktyce okazuje się, że alkohol, owszem, jest, ale tylko na początku imprezy, a potem jej organizator informuje gości, że już się skończył i można kupić inny - spoza oferty - w barze.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo w Polsce
Od 1 maja rusza nowy program bezpłatnych badań. Jak z niego skorzystać?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne