Za ponad jedną trzecią całkowitej autoryzowanej sprzedaży we Francji po 24 lipca 2024 r. odpowiadają konsumenci z zagranicy — wynika z danych transakcyjnych analizowanych przez firmę Adyen.
Amerykanie liderami klasyfikacji ogólnej, Chińczycy przodują w zakupach luksusu
W tej grupie bezkonkurencyjni są Amerykanie, dokonujący aż 22 proc. międzynarodowych transakcji we Francji. To więcej niż łącznie Niemcy (8 proc.), Wielka Brytania (6,5 proc.) i Hiszpania (6 proc.).
Czytaj więcej
Mimo że na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu gwiazd nie brakuje, to wśród nich jest postać, która szczególnie zwraca uwagę. O kim mowa? Amerykański raper Snoop Dogg niemal od samego początku imprezy robi furorę, wywołuje zachwyt i przyciąga prawdziwe tłumy. Co charyzmatyczny artysta robi na rozgrywkach w stolicy Francji?
Adyen, platforma technologii finansowych, zanotowała gwałtowny wzrost liczby transakcji w punktach sprzedaży detalicznej oraz w branży hotelarskiej we Francji w związku ze zwiększoną liczbą odwiedzin podczas letniej rywalizacji sportowej.
Od 24 lipca Adyen autoryzował we Francji transakcje stacjonarne i internetowe o wartości ponad 1,7 mld euro w branżach takich jak handel detaliczny, hotelarstwo i rozrywka (włączając obiekty sportowe).