Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy ruszyli po szafy i łóżka do internetu

Meble są wśród produktów najczęściej kupowanych online, obok elektroniki i ubrań.

Aktualizacja: 06.03.2017 19:35 Publikacja: 06.03.2017 19:02

Foto: 123RF

Kilka lat temu nikt nie wierzył w sukces sklepów sprzedających w sieci ubrania i buty, a dzisiaj odpowiadają już za 32 proc. rynku. Podobny sukces odnoszą właśnie meble i domowe akcesoria, które Polacy kupują w sieci szczególnie chętnie. Z badania przeprowadzanego dla firmy Comarch w sześciu państwach europejskich wynika, że w Polsce już 26 proc. udziału w kategorii meble mają wydatki konsumentów online. Wśród badanych krajów jest to najwyższy poziom, rynkowa średnia to 21 proc. Tylko nieznacznie mniejszym powodzeniem od mebli wśród konsumentów kupujących online cieszą się inne akcesoria, narzędzia czy oferta marketów DIY.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama