Aktualizacja: 05.06.2017 08:47 Publikacja: 04.06.2017 19:03
Foto: Fotolia
Sprzedaż odzieży i obuwia to biznes charakteryzujący się sezonowością
Foto: Rzeczpospolita
Krajowe spółki odzieżowe notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (stanowią liczne grono) rozpoczęły publikację danych o sprzedaży w sklepach i internecie w maju br.
Do zamknięcia tego wydania „Rzeczpospolitej" spośród największych firm rezultaty opublikowały LPP, właściciel m.in. marki Reserved, oraz obuwnicza Grupa CCC. Zgodnie z zapowiedziami menedżerów tych firm po słabym I kw., w którym gros przedsiębiorstw wykazało straty dużo większe niż przed rokiem, II kw. zapowiada się znacznie lepiej.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas