Reklama

Polskich producentów czeka przyspieszona automatyzacja

Każde zawirowanie na rynku prowadzi do zmiany układu sił. W miejsce technologii tradycyjnie uznawanych za wiodące, pojawiają się i upowszechniają nowe, często wcześniej uznawane za niszowe. Czy to samo czeka digitalizację produkcji?

Publikacja: 26.03.2020 22:00

W obliczu spowolnienia gospodarczego czy nawet czekającej nas recesji polskie firmy muszą być gotowe

W obliczu spowolnienia gospodarczego czy nawet czekającej nas recesji polskie firmy muszą być gotowe do elastycznej zmiany w sposobie prowadzenia biznesu. Jednym z dostępnych rozwiązań jest automatyzacja i cyfryzacja procesów produkcyjnych

Foto: shutterstock

Materiał powstał przy współpracy z Siemens Polska

Jeszcze przed pandemią koronawirusa eksperci wskazywali, że w ostatnim czasie biznes przechodzi znaczące zmiany. I już wtedy ostrzegali: nie nadążasz za nimi – znikasz z rynku. Także sami dostawcy produktów i usług zauważyli, że użytkownik stał się bardziej wymagający, bardziej nastawiony na użytkowanie niż na posiadanie, a wreszcie rozwój technologii sprawił, że pojawiły się zupełnie nowe możliwości świadczenia usług poprzez udostępnianie swoich zasobów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gospodarka
To polskie firmy mają realizować inwestycje w Polsce. Rząd opracowuje zasady
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gospodarka
Tak Światowa Organizacja Zdrowia pomaga Rosji. „Ryzyko legitymizacji reżimu”
Gospodarka
Co nowy rząd Andreja Babiša może przynieść Czechom?
Gospodarka
Czy Niemcy czeka kryzys? Szef instytutu Ifo ostrzega: Sytuacja jest dramatyczna
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gospodarka
Czarny czwartek Kremla. USA uderzają w ropę, a Unia w banki i sojuszników Rosji
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama