XTB: wszystkie transakcje klientów są realizowane bezproblemowo

Byliśmy doskonale przygotowani na Brexit oraz podwyższoną zmienność – mówi „Rzeczpospolitej” Adam Narczewski, zastępca dyrektora XTB na Polskę.

Publikacja: 24.06.2016 11:41

Byliście przygotowani na taki wynik głosowania?

XTB już od ponad dwóch tygodni przygotowywało się do czwartkowego referendum w Wielkiej Brytanii. Nie tylko klienci byli informowani o zbliżającym się wydarzeniu oraz potencjalnych konsekwencjach (podwyższone limity depozytu na saldach powyżej 40 tys PLN, możliwość szerszych spreadów oraz niższej płynności), ale też i zespół pracował nad tym, aby systemy transakcyjne były przygotowane. Dzięki temu, obyło się bez żadnych problemów technicznych.

Czy są jakieś problemy z realizację zleceń Waszych klientów?

Transakcje klientów były i są realizowane bezproblemowo, zarówno otwarcia jak i zamknięcia pozycji. Spready na rynku były szersze, ale udało nam się je utrrzymać na atrakcyjnym poziomie. Przy takiej ilości transakcji mogły się zdarzyć poślizgi cenowe, ale były one niewielkie.

Czy zdarzają się klienci zgłaszający reklamacje?

Reklamacje (które, po takich wahaniach na rynku, zawsze będą) rozpatrywane są na bieżąco i jesteśmy w ciągłym kontakcie z Klientami. Nie odnotowaliśmy jednak zwiększonej ilości skarg niż standardowo.

Giełda
WIG20 rysuje drugą czarną świecę
Giełda
Niejednoznaczne sygnały z rynku IPO
Giełda
Rajd i nowe rekordy krajowych indeksów zakończone realizacją zysków
Giełda
Dzień rekordów na GPW. WIG20 od początku roku zyskał już 30 proc.
Giełda
Na GPW znów wiosna