Reklama

Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Klienci jednego z największych w Polsce kantoru internetowego mają problem z odzyskaniem przekazanych do przewalutowania oszczędności. Komisja Nadzoru Finansowego wezwała Fritz Group do zaprzestania zawierania nowych umów. Spółka złożyła wniosek o restrukturyzację.

Aktualizacja: 27.08.2018 17:38 Publikacja: 27.08.2018 13:54

Klienci kantoru internetowego Fritz mają kłopoty. Spółka na celowniku KNF

Foto: Adobe Stock

To miał być wielki sukces firmy, kilkumiliardowe obroty i współpraca ze znanymi sieciami handlowymi. Zamiast tego Fritz Group, której flagowym projektem jest kantor internetowy Fritz Exchange, ma spore kłopoty, a z nią rzesza klientów, która chciała zaoszczędzić na tańszym niż w tradycyjnych bankach, internetowym przewalutowaniu oszczędności.

Pierwsze rysy na wizerunku Fritz Group zaczęły pojawiać się już na przełomie czerwca i lipca. Klienci donosili, że przelewy które miała realizować firma są coraz bardziej opóźnione. Wówczas Komisja Nadzoru Finansowego – niemal rok temu przyznała Fritz Group licencję krajowej instytucji płatniczej - ostrzegła przed współpracą z kantorem ze względu na skargi klientów. Sama spółka tłumaczyła wtedy, że są to chwilowe problemy związane z działalnością systemu informatycznego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Złoto już po 4000 dolarów za uncję
Finanse
Świat finansów musi odpowiedzieć na globalne wyzwania
Finanse
CFO liderem zmian w firmie
Finanse
Miliony na innowacje obronne. Oto pierwsza inwestycja PFR
Reklama
Reklama