Aktualizacja: 04.11.2015 06:46 Publikacja: 03.11.2015 21:40
Firmy coraz śmielej poszukują nowych rynków zagranicznych. Z badania Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowym wynika, że 10 proc. polskich dużych firm (z rocznymi przychodami ponad 25 mln dol.) i 9 proc. mniejszych (z obrotami poniżej 25 mln dol.) planuje w ciągu dwóch–trzech lat ekspansję zagraniczną.
Najczęstsze kierunki rozwoju firm z Europy Środkowej to Azja i Pacyfik (33 proc. wskazań) oraz „pozostałe kraje europejskie" (32 proc.). Szukając nowych rynków zbytu, firmy korzystają z doświadczenia i usług banków mających globalne know-how i nowoczesne usługi, co także zwiększa wiarygodność przedsiębiorców za granicą.
W programie Prognozach „Parkietu” Cezary Szymanek i Przemysław Tychmanowicz wspólnie z ekspertami zastanawiają s...
Legendarny inwestor ma wkrótce przejść na emeryturę. Na poważnie zaczynał on swoją przygodę z Wall Street 74 lat...
Koniec pewnej epoki. W sobotę na corocznym spotkaniu akcjonariuszy Berkshire Hathaway dotychczasowy prezes i głó...
Kontrolowany przez Warrena Buffetta wehikuł finansowy Berkshire Hathaway Inc. opublikował w sobotę wyniki za pie...
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas