Orange obsługuje na Facebooku 2 tys. klientów miesięcznie

Publikacja: 29.11.2012 14:20

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Facebooka

.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy operator obsłużył na Facebooku 22 tys. abonentów, czyli na poziomie ok. 0,1 proc. całej bazy klienckiej. Jak podaje Orange średni czas rozwiązywania sprawy zgłaszanej na tablicy profilu zajął 7 min. Fanpage Orange na Facebooku ma 1,1 mln zwolenników.

W dziale customer care operatora pracuje dedykowany zespół do monitorowania i reagowania na problemy abonentów zgłaszane w serwisach społecznościowych. Na Facebooku dostępne sa interfejsy do systemu bilingowego, które umożliwiają kontrolę stanu płatności, lub aktualnie wykorzystywanej przez klienta taryfy.

Orange publikuje także w serwisie YouTube instruktażowe filmy, które do tej pory zanotowały 150 tys. odtworzeń.

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Pozostało 86% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy