Orange obsługuje na Facebooku 2 tys. klientów miesięcznie

Publikacja: 29.11.2012 14:20

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Facebooka

.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy operator obsłużył na Facebooku 22 tys. abonentów, czyli na poziomie ok. 0,1 proc. całej bazy klienckiej. Jak podaje Orange średni czas rozwiązywania sprawy zgłaszanej na tablicy profilu zajął 7 min. Fanpage Orange na Facebooku ma 1,1 mln zwolenników.

W dziale customer care operatora pracuje dedykowany zespół do monitorowania i reagowania na problemy abonentów zgłaszane w serwisach społecznościowych. Na Facebooku dostępne sa interfejsy do systemu bilingowego, które umożliwiają kontrolę stanu płatności, lub aktualnie wykorzystywanej przez klienta taryfy.

Orange publikuje także w serwisie YouTube instruktażowe filmy, które do tej pory zanotowały 150 tys. odtworzeń.

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę