Reklama

Orange obsługuje na Facebooku 2 tys. klientów miesięcznie

Publikacja: 29.11.2012 14:20

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Facebooka

.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy operator obsłużył na Facebooku 22 tys. abonentów, czyli na poziomie ok. 0,1 proc. całej bazy klienckiej. Jak podaje Orange średni czas rozwiązywania sprawy zgłaszanej na tablicy profilu zajął 7 min. Fanpage Orange na Facebooku ma 1,1 mln zwolenników.

Reklama
Reklama

W dziale customer care operatora pracuje dedykowany zespół do monitorowania i reagowania na problemy abonentów zgłaszane w serwisach społecznościowych. Na Facebooku dostępne sa interfejsy do systemu bilingowego, które umożliwiają kontrolę stanu płatności, lub aktualnie wykorzystywanej przez klienta taryfy.

Orange publikuje także w serwisie YouTube instruktażowe filmy, które do tej pory zanotowały 150 tys. odtworzeń.

Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama