Reklama

Orange obsługuje na Facebooku 2 tys. klientów miesięcznie

Publikacja: 29.11.2012 14:20

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Facebooka

.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy operator obsłużył na Facebooku 22 tys. abonentów, czyli na poziomie ok. 0,1 proc. całej bazy klienckiej. Jak podaje Orange średni czas rozwiązywania sprawy zgłaszanej na tablicy profilu zajął 7 min. Fanpage Orange na Facebooku ma 1,1 mln zwolenników.

Reklama
Reklama

W dziale customer care operatora pracuje dedykowany zespół do monitorowania i reagowania na problemy abonentów zgłaszane w serwisach społecznościowych. Na Facebooku dostępne sa interfejsy do systemu bilingowego, które umożliwiają kontrolę stanu płatności, lub aktualnie wykorzystywanej przez klienta taryfy.

Orange publikuje także w serwisie YouTube instruktażowe filmy, które do tej pory zanotowały 150 tys. odtworzeń.

Telekomunikacja Polska

podała statystyki obsługi klienta za pośrednictwem swojego profilu korporacyjnego w serwisie społecznościowym

Pozostało jeszcze 86% artykułu
Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama