– Staraliśmy się wyszukać marki z dużym potencjałem i dać im szansę zaistnienia w mediach poprzez kampanię reklamową, którą sponsoruje nasz bank – mówił Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, głównego partnera rankingu, podczas wtorkowej gali. Już po raz drugi naszej liście 330 Najcenniejszych Polskich Marek towarzyszył konkurs Młoda Marka Sukcesu, który wspiera i promuje firmy budujące dynamiczne, rodzime marki.
Pierwsze 10 pozycji Rankingu Marek według wartości
Główną nagrodę w konkursie – wartą 400 tys. zł. kampanię reklamową ufundowaną przez PKO Bank Polski – zdobyła w tym roku marka Mój Ulubiony, firmująca twarożek Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. – Liczę, że ta nagroda sprawi, iż Wieluń nie będzie słynny tylko historią 1939 roku , ale także serkiem Mój Ulubiony – podkreślał prezes Jagiełło, gratulując też marce Krakowski Kredens. Kapituła nagrody, Rada Polskich Marek, postanowiła przyznać jej specjalne wyróżnienie Młoda Marka Sukcesu.
Pełna wersja rankingu - płatne
W tym roku rankingowi towarzyszył też dokonany pod patronatem Totalizatora Sportowego wybór Złotej Szóstki Marek, czyli sześciu brandów, które w minionych sześciu latach najwięcej i najbardziej dynamicznie zwiększały swą wartość. Uczestnikom gali przygrywał młody (działający od 2007 r.), ale mogący się już pochwalić mocną marką Szymanowski Big-Band.