Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.07.2015 14:50 Publikacja: 01.07.2015 14:50
Od dwóch dni klienci sieci telewizji kablowej UPC Polska posiadający nowy dekoder Horizon wprowadzony przez telekom do oferty w ub.r. skarżą się na działanie urządzenia.
- Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD - informuje w odpowiedzi na pytania rpkom.pl Michał Fura, rzecznik UPC Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Przez ostatnie dziesięć lat polski ekosystem start-upowy przeszedł ogromną transformację – od anonimowej na aren...
Wydarzenia tej rangi jeszcze w regionie nie mieliśmy. Adresowanego do pokolenia, które właśnie wybiera ścieżkę k...
29 września odbędzie się Gala Finałowa BraveCampu – jednego z najważniejszych wydarzeń na mapie akademickiej prz...
Według różnych badań, firmy – szczególnie małe i średnie – nadal nie wykorzystują w pełni możliwości, które dają...
Sztuczna inteligencja w modelu otwartoźródłowym może stanowić pomoc dla medyków, a także być wykorzystywana przy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas