Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.08.2021 21:23 Publikacja: 05.08.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
W ostatnich 12 miesiącach, czyli od lipca 2020 do czerwca 2021 r., wydatki Polaków na wina musujące wzrosły aż o 19 proc. w ujęciu rocznym – wynika z danych firmy Nielsen. W tym samym okresie sprzedaż ilościowa wzrosła o 5,6 proc., do 27,7 mln litrów, co pokazuje, iż w cenie są coraz droższe trunki z bąbelkami.
– Wciąż zwiększa się sprzedaż włoskiego prosecco, które w analizowanym okresie odnotowało 34,5-proc. wzrost wartości sprzedaży. Sprzedaż francuskiego szampana skoczyła o 44 proc., a słodkiego włoskiego Asti – o 25 proc. – wymienia Anna Anasik, senior client consultant w Nielsenie.
Kolejne trzy wyższe uczelnie i dwa resorty dołączyły do prac nad specjalnym raportem pt. „Bezpieczeństwo łańcuch...
Od strony użytkowej najważniejszy element e-Doręczeń to szybkość. Nie musimy też odwiedzać placówki pocztowej, ż...
Wyzwania związane z sytuacją geopolityczną w różnych kontekstach, także gospodarczych, zdominowały Polski Kongre...
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Cyberprzestępcy wykorzystują dziś coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia najnowszy raport CE...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas