Podczas prelekcji i zajęć warsztatowych zostaną zaprezentowane najnowsze trendy dotyczące budowania wizerunku pracodawcy. Wykładowcy pokażą jak sytuacja na rynku pracy wpłynęła na zmiany strategii personalnych w wielu firmach. Zaprezentują najlepsze praktyki stosowane przez najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
W czasie konferencji swoimi doświadczeniami podzielą się praktycy zajmujący się kreowaniem wizerunku pracodawcy. Do udziału zostali zaproszenie profesjonaliści z takich firm jak: Citi Handlowy, Coaching Polska, Deutsche Bank, HRK, Universum. Konferencja skierowana jest do studentów, absolwentów, profesorów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za zarządzanie wizerunkiem firmy.
Na najlepszych studentów, którzy wezmą udział w warsztatach czekają zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne oraz nagrody.
Organizatorzy: Studenckie Koło Naukowe Kapitału Intelektualnego Przedsiębiorstwa działające przy Szkole Głównej Handlowej, oraz Centrum Karier i Fundraisingu SGH.
Szczegóły na stronie: www.konferencja.sknkip.pl