Komendant Główny Ochotniczych Hufców Pracy wybrał ofertę narodowego operatora w przetargu (miał charakter otwarty) na świadczenie usług utrzymania Systemu Zielona Linia.
Usługi będą świadczone od 1 stycznia 2013 r. do końca 2014 r. Wartość kontraktu ustalono na 5,74 mln zł brutto. Budżet przygotowany przez zamawiającego miał wartość 6,6 mln zł. Telekomunikacja Polska była jedyną firmą, która złożyła ofertę w konkursie.
System Zielona Linia to zintegrowany system teleinformatyczny, na który składają się system telekomunikacyjny zapewniający obsługę połączeń głosowych (zarówno w trybie automatycznym przy użyciu IVR jak i w trybie bezpośredniej rozmowy z konsultantem) oraz system informatyczny. W ramach systemu działa również portal internetowy, który posiada m.in. zamkniętą część wydzieloną tylko dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia.