Duże zainteresowanie akcjami technologicznej firmy w pierwszej części notowań było reakcją na informacje, że gra „Sniper: Ghost Warrior 2" pomyślnie przeszła proces certyfikacji w Sony i może zostać wydana w wersji na konsolę PS3 na terenie Ameryki Północnej. To kolejny kamień milowy przybliżający polską grę do zaplanowanej na 12 marca premiery rynkowej. Kilka dni temu City Interactive zdobyło również certyfikację Microsoftu, dzięki której „Sniper 2" zostanie wydany w wersji na konsolę Xbox360.

„Sniper 2" ma strategiczne znaczenie dla tegorocznych wyników giełdowej spółki. Zarząd planuje, że premierowy nakład „Snipera 2" sięgnie 800 tys. Marek Tymiński, prezes firmy, mocno wierzy, że tytuł odniesie większy sukces niż pierwszy „Sniper", którego do tej pory nabyło ok. 3 mln fanów. Analitycy DM BZ WBK w najnowszym raporcie szacują, że w tym roku klienci kupią 1,5 mln „Snipera 2", a w przyszłym kolejne 0,7 mln kopii. Według ich prognoz w 2013 r. City Interactive zarobi netto 34,5 mln zł i 42,8 mln zł na poziomie operacyjnym. Przychody sięgną 138,1 mln zł.