Operator świadczący usługi B2B, Exatel (grupa PGE)  został partnerem Avaya, amerykańskiego dostawcy usług komunikacyjnych. Jak poinformowano, będą oferować wspólne usługi contact center, telefonii IP oraz wideokonferencji.

Klienci mają otrzymać dzięki temu partnerstwu dedykowane rozwiązania zintegrowanej komunikacji: central i telefonów IP oraz wspomagających komunikację aplikacji na smartfony i komputery.

Cytowany w komunikacie Wojciech Pomykała, prezes Exatela, zapewnia, że rozwiązania będą oferowane na bardzo korzystnych warunkach. - Dla naszych Klientów oznacza to przede wszystkim obniżenie kosztów działalności i podniesienie funkcjonalności przez zaoferowanie bogatego pakietu usług ujednoliconej komunikacji. Dodatkowo, na raz uruchomionym systemie będzie można z czasem w prosty sposób dodawać nowe usługi, np. wideokonferencje czy narzędzia do pracy grupowej. Takie podejście umożliwia obniżenie kosztów utrzymania systemu nawet o 40 proc. w stosunku do tradycyjnych rozwiązań – mówi Pomykała.

Z kolei zdaniem Wojciecha Głażewskiego, prezesa Avaya Poland, partnerzy skupią się na segmencie małych i średnich przedsiębiorstw, szukających rozwiązań elastycznych, które można rozbudowywać wraz z rozwojem organizacji.