Twitter ciągle pod kreską

Publikacja: 02.05.2014 11:24

Twitter

podsumował właśnie pierwszy kwartał 2014 roku. Globalny mikroblog ma już 250 mln użytkowników, co przełożyło się na 250 milionów przychodu firmy. To wynik o 119 proc. lepszy niż rok wcześniej.

Przychody reklamowe odpowiadały za 226,1 miliona dolarów przychodu, czyli o 125 proc. więcej niż w 2013 roku, w tym samym okresie. 80 proc. tej kwoty wygenerowali użytkownicy urządzeń mobilnych korzystający z aplikacji Twittera, których liczba wzrosła o ponad 30 proc..

Pozostała część przychodów pochodzi z opłat licencyjnych i innej działalności prowadzonej przez właścicieli „skrzydlatego" bloga.

Firma wciąż nie zanotowała zysku. Zeszłoroczna strata netto w tym roku jest wyższa o 105 milinów i wynosi 132,4 mln dol. w ciągu trzech miesięcy.

Prognozy finansowe przewidują, że drugi kwartał przyniesie firmie od 270 do 280 mln dol. przychodów. Cały rok ma się zamknąć 1,2-1,25 mld dol.

Twitter

podsumował właśnie pierwszy kwartał 2014 roku. Globalny mikroblog ma już 250 mln użytkowników, co przełożyło się na 250 milionów przychodu firmy. To wynik o 119 proc. lepszy niż rok wcześniej.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy