Reklama

Integrated Solutions uderzą do administracji

Publikacja: 08.06.2015 12:29

286 mln zł przychodów zanotował w 2014 r. integrator ICT należący do Orange Polska - Integrated Solutions, który 7 czerwca obchodził czwartą rocznicę powstania.

Jak zapewnia Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska cytowany w komunikacie prasowym, decyzja o powołaniu nowej spółki w grupie była trafna.

Za cel IS postawił sobie połączenie świata IT i telekomunikacji. Zgodnie z taką koncepcją, pierwszą usługą, którą wprowadzono na rynek był system zintegrowanej komunikacji z chmury (UCaaS, Unified Communications as a Service).

„Strategia IS oparta jest na dwóch fundamentach – integracji ICT oraz usługach w modelu cloud, które konsekwentnie poszerzamy, m.in. nawiązując kolejne umowy partnerskie. Osiągając coraz wyższe poziomy partnerstw w ramach obecnych relacji i budując sieć nowych kontaktów,  jesteśmy w stanie oferować klientom wybór najlepszych technologii ICT na polskim rynku" – mówi Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions w komunikacie.

Jak podaje telekom, w najbliższym czasie spółka zamierza zintensyfikować działania skierowane do sektora administracji publicznej. W 2014 roku powołała nową linię biznesową – Smart City, która specjalizuje się w realizacji projektów technologicznych dla miast i gmin.

Reklama
Reklama

Jednym z nich jest realizowane obecnie wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania ruchem i transportem publicznym w Legnicy. Kontrakt wart ok. 21 mln zł.

286 mln zł przychodów zanotował w 2014 r. integrator ICT należący do Orange Polska - Integrated Solutions, który 7 czerwca obchodził czwartą rocznicę powstania.

Jak zapewnia Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska cytowany w komunikacie prasowym, decyzja o powołaniu nowej spółki w grupie była trafna.

Reklama
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Ekonomia
Open source wspiera profesjonalistów medycznych
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama