Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.07.2018 13:34 Publikacja: 19.07.2018 11:45
Foto: AFP
Cena najtańszej koszulki w sklepie internetowym Juventusu to 84,95 euro, a najdroższej 104, 95 euro. Sprzedano ich ponad pół miliona, co daje łącznie około 54 mln euro przychodu - informuje Business Insider. To niemal połowa tego, ile zapłacił klub za transfer. Zazwyczaj klub zarabia na koszulkach 10-15 procent, reszta idzie do producenta, w tym wypadku Adidasa.
Czytaj także: Na czym zarabiają mistrzowie piłki nożnej. Miliarder jest tylko jeden
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas