Aktualizacja: 19.07.2018 13:34 Publikacja: 19.07.2018 11:45
Foto: AFP
Cena najtańszej koszulki w sklepie internetowym Juventusu to 84,95 euro, a najdroższej 104, 95 euro. Sprzedano ich ponad pół miliona, co daje łącznie około 54 mln euro przychodu - informuje Business Insider. To niemal połowa tego, ile zapłacił klub za transfer. Zazwyczaj klub zarabia na koszulkach 10-15 procent, reszta idzie do producenta, w tym wypadku Adidasa.
Czytaj także: Na czym zarabiają mistrzowie piłki nożnej. Miliarder jest tylko jeden
NATO planuje nowy próg wydatków na obronność. Niemcy zapowiadają pomoc wojskową i inwestycje w ukraiński przemys...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
W najbliższych latach liderzy polskiego przemysłu zbrojeniowego bardzo dynamicznie się rozwiną i będą naprawdę z...
Rosjanie wciąż rozbudowują swój arsenał atomowy – i najwyraźniej pomagają im w tym firmy z Unii Europejskiej. Ja...
Największy polski producent gier w pierwszym kwartale zarobił 86 mln zł. Teraz wszyscy czekają na czwartą część...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Firmy zbrojeniowe Europy pilnie szukają ludzi do pracy w związku z planami zwiększania zdolności obronnych UE. A...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas