Fabryki broni celują w zagranicznych kontrahentów

Polska Grupa Zbrojeniowa poszukuje sposobu na wyprowadzenie z zapaści eksportu polskiej broni. Na celowniku po raz pierwszy pojawiły się nowe rynki: Brazylia, Meksyk i Bangladesz.

Aktualizacja: 29.08.2018 20:57 Publikacja: 29.08.2018 15:24

Fabryki broni celują w zagranicznych kontrahentów

Foto: fabrykabroni.pl

W przyszłym tygodniu podczas XXVI Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach polski zbrojeniowy czempion zapowiada kulminację marketingowej ofensywy. W pawilonie PGZ zapowiedziało się ok. 40 oficjalnych zagranicznych delegacji rządowo-wojskowych oraz kilkunastu stałych partnerów biznesowych i technologicznych: - Nie ograniczamy się tylko do rynków afrykańskich azjatyckich czy europejskich, próbujemy wchodzić na nowe - twierdzą menadżerowie PGZ. Oferty dotyczą nie tylko broni strzeleckiej, ale również bardziej zaawansowanego sprzętu i systemów treningowych.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Na Pomorzu przerzut wojsk ma być łatwiejszy
Biznes
Człowiek ze złotym klozetem, czyli korupcja w rosyjskiej drogówce
Biznes
Zełenski spotka się z Putinem. Chiny i USA na drodze do porozumienia?
Biznes
Wyszukiwarka Google już nie taka popularna. Co zrobi gigant?
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem