Reklama

Gra Vivid Games z ponad 1 mln graczy

„Gravity Rider" – najnowsza gra z portfolio bydgoskiego studia – trafiła już do ponad 1 mln graczy.

Publikacja: 11.09.2018 10:16

Gra Vivid Games z ponad 1 mln graczy

Foto: materiały prasowe

Tytuł trafił do globalnej dystrybucji w Apple App Store w czwartek, a w Google Play w piątek. Jak tłumaczą w giełdowej spółce, od dnia premiery spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem graczy, co dzięki wsparciu promocyjnemu na obu platformach przekłada się właśnie na wysoką liczbę pobrań.

– Jest jeszcze zbyt wcześnie oceniać potencjał komercyjny w pełni, jednak już teraz jesteśmy zadowoleni z dynamiki wzrostu. Tytuł znajduje uznanie wśród graczy w Azji, Europie, Ameryce Płn. oraz na Bliskim Wschodzie. Zgodnie z założeniami zdecydowaną większość przychodów generujemy z wyświetlania formatów reklamowych – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama