Konsument jest motorem cyfryzacji

Boty zamiast ludzi w call center czy lodówki, które informują o dacie ważności produktów – to już teraźniejszość. Cyfrowa przyszłość? Nie ma granic.

Aktualizacja: 01.10.2018 08:40 Publikacja: 30.09.2018 21:00

Konsument jest motorem cyfryzacji

Foto: Adobe Stock

Milion aplikacji, jakimi dziś na co dzień posługuje się użytkownik smartfona czy komputera, zrewolucjonizował spojrzenie na rynek produkcji i sprzedaży. – Cyfryzacja zaczęła się od rynku konsumentów i dziś to trend na rynku konsumenckim wymusza zmiany w przemyśle, a nie odwrotnie. Liczy się user experience – mówi Kornel Marchlewski, wiceprezes ds. finansowych spółki Atlas.

O zaletach i wadach, a także wyzwaniach, jakie czekają ludzi, świat i firmy w czasach wszechogarniającej cyfryzacji rozmawiali w Katowicach menedżerowie znanych firm i naukowcy podczas panelu „Cyfryzacja, która się opłaca – jak przygotować przedsiębiorstwo do czwartej rewolucji?" w ramach Nowego Przemysłu Expo w Katowicach.

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca