Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2019 15:34 Publikacja: 19.03.2019 12:37
Foto: Twitter
Brytyjscy archeolodzy potępili kampanię reklamową Cadbury, w której firma zachęcała dzieci do zabawy w archeologów. Problemem okazało się to, że korporacja nie podkreśliła dość jasno, jakie są brytyjskie regulacje dotyczące poszukiwania pozostałości przeszłych czasów. Na stronie Cadbury Freddo Treasures można było znaleźć zachętę, by „chwycić za wykrywacz metalu i rozpocząć poszukiwanie rzymskich skarbów” wraz z sugerowanymi miejscami poszukiwań, w których można by przeprowadzić „uczciwe poszukiwanie skarbów”. Które to miejsca są rejonami objętymi ochroną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjskie drony ostrzelały fabrykę grupy Barlinek w Winnicy w Ukrainie. „Zbrodnicza wojna Putina przybliża się d...
BM mBanku zmieniło rekomendacje dla giełdowych studiów. Zaleca sprzedaż akcji CD Projektu i 11 bit studios. A co...
Putin nie zamierza ulegać presji ze strony Trumpa. Polska może zyskać miliardy w sektorze kosmicznym, a amerykań...
Ponad połowa polskich firm obawia się wzrostu kosztów produkcji w wyniku wyższych ceł wprowadzonych przez USA. T...
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas