Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.03.2019 15:34 Publikacja: 19.03.2019 12:37
Foto: Twitter
Brytyjscy archeolodzy potępili kampanię reklamową Cadbury, w której firma zachęcała dzieci do zabawy w archeologów. Problemem okazało się to, że korporacja nie podkreśliła dość jasno, jakie są brytyjskie regulacje dotyczące poszukiwania pozostałości przeszłych czasów. Na stronie Cadbury Freddo Treasures można było znaleźć zachętę, by „chwycić za wykrywacz metalu i rozpocząć poszukiwanie rzymskich skarbów” wraz z sugerowanymi miejscami poszukiwań, w których można by przeprowadzić „uczciwe poszukiwanie skarbów”. Które to miejsca są rejonami objętymi ochroną.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Premier Donald Tusk przedłożył Sejmowi wniosek o powołanie nowego prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Pot...
We Francji upadł kolejny rząd, Polska wciąż bez skutecznej obrony przed rosyjskimi dronami, a producenci elektry...
O motywacjach do zakładania firm, barierach, potrzebie stabilnego prawa i nowych modelach ułatwiających start pr...
Waszyngton zachęca Europę do wspólnych działań wobec kupujących rosyjską ropę, brak zaufania kosztuje polską gos...
Spora grupa firm już zdążyła pochwalić się dokonaniami w drugim kwartale i całym pierwszym półroczu 2025 r. Któr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas