Aktualizacja: 30.04.2019 13:47 Publikacja: 29.04.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Maj oznacza w Polsce początek sezonu grillowego, ale to przedostatnia tak beztroska majówka dla producentów plastikowych talerzy, sztućców czy jednorazowych kubków. Coraz gorszą prasę mają też foliowe woreczki, w które sieci handlowe pakują nam żywność. Unijna dyrektywa o plastiku jednorazowego użytku przyśpieszyła zmiany w świadomości konsumentów i na rynku. Nowe przepisy są częścią unijnego planu dążenia do wprowadzenia w Europie gospodarki o obiegu zamkniętym.
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas