Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Patronat "Rzeczpospolitej": Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Publikacja: 16.10.2019 10:00

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Foto: Shutterstock

"Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media" to temat pierwszej konferencji MMP Insight Day. Podczas tego wydarzenia pokażemy, jak efektywnie dotrzeć z przekazem marketingowym do młodych konsumentów. Poruszymy takie zagadnienia jak nowe kanały komunikacji, np. TikTok czy gaming.

Przyjrzymy się fenomenowi serwisów VoD Netflx i HBO, które przecież nie zawierają reklam. Przeanalizujemy, jak młodzi ludzie słuchają muzyki i jak mogą tę pasję wykorzystać marketerzy. Posłuchamy o coraz popularniejszych wśród młodego pokolenia podcastach. I zastanowimy się, co nadal generacji Y i Z może zaoferować tradycyjna telewizja. Nie zabraknie case studies wiodących marek, które przedstawią marketerzy i agencje. Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja odbędzie się już 23 października. Pełny program i więcej informacji na: www.insightday.pl.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej