Reklama

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Patronat "Rzeczpospolitej": Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Publikacja: 16.10.2019 10:00

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Foto: Shutterstock

"Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media" to temat pierwszej konferencji MMP Insight Day. Podczas tego wydarzenia pokażemy, jak efektywnie dotrzeć z przekazem marketingowym do młodych konsumentów. Poruszymy takie zagadnienia jak nowe kanały komunikacji, np. TikTok czy gaming.

Przyjrzymy się fenomenowi serwisów VoD Netflx i HBO, które przecież nie zawierają reklam. Przeanalizujemy, jak młodzi ludzie słuchają muzyki i jak mogą tę pasję wykorzystać marketerzy. Posłuchamy o coraz popularniejszych wśród młodego pokolenia podcastach. I zastanowimy się, co nadal generacji Y i Z może zaoferować tradycyjna telewizja. Nie zabraknie case studies wiodących marek, które przedstawią marketerzy i agencje. Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja odbędzie się już 23 października. Pełny program i więcej informacji na: www.insightday.pl.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Reklama
Reklama