Reklama

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Patronat "Rzeczpospolitej": Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

Publikacja: 16.10.2019 10:00

Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Foto: Shutterstock

"Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media" to temat pierwszej konferencji MMP Insight Day. Podczas tego wydarzenia pokażemy, jak efektywnie dotrzeć z przekazem marketingowym do młodych konsumentów. Poruszymy takie zagadnienia jak nowe kanały komunikacji, np. TikTok czy gaming.

Przyjrzymy się fenomenowi serwisów VoD Netflx i HBO, które przecież nie zawierają reklam. Przeanalizujemy, jak młodzi ludzie słuchają muzyki i jak mogą tę pasję wykorzystać marketerzy. Posłuchamy o coraz popularniejszych wśród młodego pokolenia podcastach. I zastanowimy się, co nadal generacji Y i Z może zaoferować tradycyjna telewizja. Nie zabraknie case studies wiodących marek, które przedstawią marketerzy i agencje. Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja odbędzie się już 23 października. Pełny program i więcej informacji na: www.insightday.pl.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama