Reklama

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Dystrybutorzy szczególnie duży nacisk kładą na rozwój oferty gastronomicznej i sklepowej. Wierzą też w dalszy wzrost sprzedaży benzyny i diesla.

Publikacja: 20.10.2019 21:00

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Foto: Fotorzepa, Bosiacki Roman

Potencjał dalszego rozwoju sieci stacji paliw widzi m.in. Orlen. – Trendy rynkowe nieustannie ewoluują, rolą PKN Orlen jest ich wczesna diagnoza i dostosowanie się, tak aby odpowiadać na oczekiwania klientów. Tym bardziej że mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym konsumentem, dla którego stacja paliw to coś więcej niż miejsce, na którym zatankuje swój samochód – mówi Joanna Zakrzewska, rzecznik spółki. Z tego powodu Orlen mocno rozwija ofertę gastronomiczną i sklepową.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama