Reklama

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Dystrybutorzy szczególnie duży nacisk kładą na rozwój oferty gastronomicznej i sklepowej. Wierzą też w dalszy wzrost sprzedaży benzyny i diesla.

Publikacja: 20.10.2019 21:00

Stacje paliw rozszerzają ofertę

Foto: Fotorzepa, Bosiacki Roman

Potencjał dalszego rozwoju sieci stacji paliw widzi m.in. Orlen. – Trendy rynkowe nieustannie ewoluują, rolą PKN Orlen jest ich wczesna diagnoza i dostosowanie się, tak aby odpowiadać na oczekiwania klientów. Tym bardziej że mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym konsumentem, dla którego stacja paliw to coś więcej niż miejsce, na którym zatankuje swój samochód – mówi Joanna Zakrzewska, rzecznik spółki. Z tego powodu Orlen mocno rozwija ofertę gastronomiczną i sklepową.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Biznes
Tak handel może skorzystać na cyfrowej rewolucji
Biznes
Abramowicz i Janukowycz przegrali z Brukselą. Pozostają na czarnych listach, odcięci od majątków
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Reklama
Reklama