Samoloty polskiego przewoźnika będą od 30 sierpnia krążyć między Stolicą a Dolnym Śląskiem cztery razy w tygodniu — w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki. Ceny za połączenie w jedną stronę zaczynają się już od 199 zł.

Miesiąc temu przewoźnik rozpoczął obsługę trasy między Wrocławiem a Gdańskiem. Samoloty kursują 6 razy w tygodniu. Na tabeli rozkładu lotów przewoźnika są również połączenia z Warszawy do Gdańska (Warszawa — Gdańsk w piątek, powrotny — w niedziele), z Gdańska do Krakowa, Poznania i Rzeszowa czy z Warszawy do Zielonej Góry. Przewoźnik obsługuje również jedną trasę międzynarodową — między Warszawą a Dreznem i Zieloną Górą z Drezem. Loty krajowe trwają od godziny i 10 minut na trasie Kraków — Poznań do 1 godziny i 40 minut z Gdańska do Rzeszowa.

Jet Air realizuje politykę Direct Fly. Linia, która jako pierwszy regularny przewoźnik zdecydowała się w 2006 roku rozpocząć obsługę bezpośrednich (z pominięciem Warszawy) lotów krajowych, zawiesiła działalność w maju 2007 roku. Potem przejęta przez nowych właściciela zmieniła profil i funkcjonowała jako taksówki powietrzne.

— Direct Fly był za drogi i chciał za wiele osiągnąć na raz — podsumowuje Adrian Furgalski, ekspert do spraw transportu. — Pomijając promocje, bilet na trasie krajowej na połączenia Jet Aira można kupić za 300 — 500 zł, to kwota akceptowalna. Poza tym przewoźnik wprowadza nowe połączenia stopniowo — podsumowuje Furgalski.

Połączenia krajowe obsługuje również państwowy Przewoźnik LOT. Bilet promocyjny na trasę z Warszawy do Krakowa można kupić za ok. 180 zł w obie strony.