Autorem projektu, zakładającego m.in. sprzedaż niepasteryzowanej wersji Łomży w butelce typu bączek, jest warszawska agencja Touch Ideas, specjalizująca się w strategiach rynkowych oraz projektowaniu nowatorskich produktów, usług i marek.
— Łomża Niepasteryzowane to odpowiedź na silny trend rynkowy rozwijający się zwłaszcza w dużych aglomeracjach, polegający na odwrocie konsumentów od masowych, podobnych do siebie w smaku i wyglądzie produktów spożywczych i poszukiwaniu przez nich produktów z korzeniami — mówi Maciej Ładwiński, specjalista ds. marki Łomża w Browarach Regionalnych Łomża.
Zwycięski projekty wybrane zostały spośród ponad 6 tys. prac nadesłanych z 40 krajów. Zostaną one zaprezentowane na wystawie "Design on stage – winners red dot award: communication design 2011" w berlińskim Alte Münze.
Niepasteryzowana wersja piwa Łomża pojawiała się na polskim rynku w marcu 2010 r. W pierwszej połowie 2011 r. łączna sprzedaż piw pod marką Łomża, m.in. Łomży Export, była o ponad 20 proc. wyższa niż przed rokiem.
Browary Regionalne Łomża zarządzają zakładami w Łomży i Jędrzejowie. Oferują także m.in. marki Cooler, Faxe oraz Strzelec. Większościowym udziałowcem spółki jest Van Pur.