Przygotowany na salon w Genewie Citroen DS4 Racing Concept ma, w stosunku do seryjnej wersji, nadwozie obniżone o 35 mm, rozstaw kół z przodu poszerzony o 55 mm, a z tyłu o 75 mm. Auto uzbrojono też w dyfuzor powietrza i osłonę przedniego zderzaka. Zmieniono również dolny pas nadwozia i poszerzono błotniki, tak aby mogły się pod nimi zmieścić 19 calowe koła z oponami o szerokim profilu (235/45).
DS4 Racing posiada także zmodyfikowane podwozie i układ jezdny. Hamulce wzbogaciły się o 380 milimetrowe tarcze z przodu i czterotłoczkowe zaciski.
Auto napędzać będzie 1,6 litrowy, turbodoładowany silnik o mocy 256 KM.
Prototyp Citroena DS4 Racing Concept wyróżnia się szarym, matowym lakierem z efektem tekstury. Powierzchnia o specjalnej fakturze wychwytuje światło, co jeszcze bardziej ma podkreślać kształt sylwetki. Dodatkowym akcentem stylistycznym prototypu jest dach w dwóch odcieniach oraz dwukolorowe obręcze kół o oryginalnym designie.