Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 20.02.2015 16:09 Publikacja: 20.02.2015 15:18
Foto: Bloomberg
Na początku lutego serwisy informacyjne obiegła informacja, że Apple rozpoczął pracę nad produkcją elektrycznego samochodu o nazwie Titan. Jeśli wierzyć najnowszym doniesieniom Bloomberga, to auto trafi do produkcji już w 2020 r. To bardzo ambitne założenia – wyspecjalizowane koncerny motoryzacyjne potrzebują bowiem od pięciu do siedmiu lat, aby uruchomić masową produkcję nowego auta. Kierownictwo Apple w żaden oficjalny sposób nie odniosło się do medialnych przecieków.
Bloomberg szacuje, że nakłady inwestycyjne potrzebne do uruchomienia wstępnej produkcji auta to około 1 mld dolarów. Dla kalifornijskiej spółki, z pewnością nie byłby to duży wydatek. Przypomnijmy, że Apple jest rekordzistą w świecie korporacji niebędących bankami, pod względem rezerw gotówkowych. Zgodnie z najnowszym raportem finansowym, na koniec 2014 r. spółka dysponowała 178 mld dolarów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas