Reklama
Rozwiń
Reklama

Stopklatka TV rusza z hybrydową telewizją

Od środy kanał jest wzbogacony o dodatkowe treści przygotowywane m.in. przez zespół portalu Stopklatka.pl.

Publikacja: 06.03.2015 13:04

Stopklatka TV rusza z hybrydową telewizją

Foto: ROL

 

 

Nadawca testował tę usługę od grudnia ubiegłego roku. Po włączeniu kanału i uruchomieniu czerwonej kropki na pilocie telewizora obsługującego hybrydową telewizję widzowie mogą korzystać z serwisu z programem telewizyjnym, rekomendacji programowych zespołu portalu Stopklatka.pl, a także zakładki z aktualnościami. –To multimedialny przegląd aktualności i ciekawostek przygotowywany jest przez redakcję Stopklatka.pl. Treści tu publikowane związane są nie tylko z aktualną ramówką Stopklatki TV. Telewizyjni kinomani mogą śledzić, co dzieje się aktualnie w świecie popkultury: dowiedzą się o nadchodzących premierach i filmach, do których dopiero kompletowana jest obsada, zapoznają z recenzjami tytułów, które już wyświetlane są w kinach, obejrzą najnowsze teasery i zwiastuny, przeczytają plotki z planów i nie zawsze poważne rankingi – podaje firma.

Reklama
Reklama

Przy okazji debiutu kanału Stopklatka TV na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zarząd Stopklatki zapowiadał też inne dodatkowe usługi powiązane ze stacją, a kierowane do użytkowników tzw. drugich ekranów (tabletów, smartfonów, laptopów itd.).

Usługi Hbb TV miały dotychczas na polskim rynku tylko TVP i kanały z Grupy ZPR Media (Fokus TV, Polo TV i Eska TV). Liczba użytkowników hybrydowych usług TVP prawdopodobnie przekroczyła już milion. - W styczniu mieliśmy 971 tys. użytkowników, więc do przekroczenia miliona najprawdopodobniej dojdzie już w lutym. To bardzo dobra zapowiedź na ten rok  - mówił rpkom Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie. TVP w 2015 roku zamierza uruchomić własną platformę dystrybucyjną, nazywaną dzisiaj roboczo TVP Multiscreen, która umożliwi oglądanie programów TVP na wszystkich dostępnych dzisiaj ekranach urządzeń multimedialnych.

- Statystyki tej usługi cały czas rosną. W listopadzie mieliśmy ok. 650 tys. odbiorników podłączonych do Internetu, obecnie jest to już 800 tys. Aktywnych użytkowników naszej platformy mamy 100 tys.  - Planujemy wzrost w kanałach hybrydowych i planujemy  uczyć użytkowników, jak korzystać z telewizji hybrydowej. W marcu planujemy kampanię informacyjną we wszystkich naszych kanałach Będziemy pokazywać widzom, jak skonfigurować telewizor, by móc odbierać telewizje hybrydową, liczymy, że to pomoże ja spopularyzować – mówił nam w lutym Bartosz Dorobiała, zastępca dyrektora technicznego w Grupie ZPR Media.

Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama