Reklama

Poczta Polska wygenerowała 25 mln oszczędności

Blisko 3 tysiące nowych aut do transportu paczek i listów, system monitoringu pracy pojazdów, mniejsze koszty działania baz transportowych i wzrost sprzedaży usług logistycznych. Takie są efekty nowej strategii Poczty Polskiej w obszarze logistyki.

Publikacja: 30.06.2015 11:11

Jak podkreślają w spółce, oprócz wymiernych oszczędności, które wyliczono na 25 mln zł, zmiany wpłynęły na terminowość usług (w 2014 roku w przypadku paczki pocztowej ekonomicznej ponad 99 proc. doręczeń było zgodnych z deklaracją).

Od stycznia 2013 roku Poczta Polska (PP) wymieniła prawie 2,5 tys. pojazdów. Do końca 2016 r. operator pozyska jeszcze 500 nowych aut. Firma stawia na nowoczesne pojazdy o niskich kosztach eksploatacji, spełniające normę emisji spalin Euro 5 lub Euro 6. Przy 10 tys. kursów dziennie ma to bardzo istotne znaczenie dla emisji spalin do atmosfery. Nowe auta zastąpiły wysłużone pojazdy których średni wiek wynosił ponad 10 lat.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Promocyjny
Black Friday 2025 już niedługo. Co warto kupić?
Biznes
Trump daje szansę Putinowi, wydatki socjalne windują dług, Wlk. Brytania i OZE
Biznes
Imperium zbudowane przez Zygmunta Solorza bliskie ważnego rozstrzygnięcia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama