Reklama

Poczta Polska wygenerowała 25 mln oszczędności

Blisko 3 tysiące nowych aut do transportu paczek i listów, system monitoringu pracy pojazdów, mniejsze koszty działania baz transportowych i wzrost sprzedaży usług logistycznych. Takie są efekty nowej strategii Poczty Polskiej w obszarze logistyki.

Publikacja: 30.06.2015 11:11

Jak podkreślają w spółce, oprócz wymiernych oszczędności, które wyliczono na 25 mln zł, zmiany wpłynęły na terminowość usług (w 2014 roku w przypadku paczki pocztowej ekonomicznej ponad 99 proc. doręczeń było zgodnych z deklaracją).

Od stycznia 2013 roku Poczta Polska (PP) wymieniła prawie 2,5 tys. pojazdów. Do końca 2016 r. operator pozyska jeszcze 500 nowych aut. Firma stawia na nowoczesne pojazdy o niskich kosztach eksploatacji, spełniające normę emisji spalin Euro 5 lub Euro 6. Przy 10 tys. kursów dziennie ma to bardzo istotne znaczenie dla emisji spalin do atmosfery. Nowe auta zastąpiły wysłużone pojazdy których średni wiek wynosił ponad 10 lat.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama