Reklama

Poczta Polska wygenerowała 25 mln oszczędności

Blisko 3 tysiące nowych aut do transportu paczek i listów, system monitoringu pracy pojazdów, mniejsze koszty działania baz transportowych i wzrost sprzedaży usług logistycznych. Takie są efekty nowej strategii Poczty Polskiej w obszarze logistyki.

Publikacja: 30.06.2015 11:11

Jak podkreślają w spółce, oprócz wymiernych oszczędności, które wyliczono na 25 mln zł, zmiany wpłynęły na terminowość usług (w 2014 roku w przypadku paczki pocztowej ekonomicznej ponad 99 proc. doręczeń było zgodnych z deklaracją).

Od stycznia 2013 roku Poczta Polska (PP) wymieniła prawie 2,5 tys. pojazdów. Do końca 2016 r. operator pozyska jeszcze 500 nowych aut. Firma stawia na nowoczesne pojazdy o niskich kosztach eksploatacji, spełniające normę emisji spalin Euro 5 lub Euro 6. Przy 10 tys. kursów dziennie ma to bardzo istotne znaczenie dla emisji spalin do atmosfery. Nowe auta zastąpiły wysłużone pojazdy których średni wiek wynosił ponad 10 lat.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polska gospodarka przyspiesza, fundusze obligacji, chmurowy sojusz Amazon–Google
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama