To wynik przekraczający nasze oczekiwania zakładane w ramach biznesplanu – stwierdził Artur Dominiak, dyrektor ds. marketingu w EDF Polska.
Wśród pozyskanych klientów przeważają więksi odbiorcy z sektora MŚP, których roczne zużycie waha się między 10 a 15 MWh rocznie. – Są to klienci z całej Polski, w dużej mierze rolnicy, ale też reprezentanci sektora przemysłowego. Ponad połowa (52 proc.) to firmy, które już dokonały zmiany sprzedawcy kolejny raz – mówił pytany o charakterystykę pozyskanych klientów Dominiak.
Teraz EDF w dwa miesiące chce podwoić liczbę firm, które wybiorą jej ofertę. W ciągu września i października chce pozyskać kolejne 1 tys. klientów. Ma temu służyć rozpoczynająca się w przyszłym tygodniu kampania spółki. W pierwszej odsłonie ma ona mieć charakter wizerunkowy, a następnie działania promocyjne będą miały na cel sprzedażowy. – Klienci biznesowi zmieniający sprzedawcę energii dostaną od nas atrakcyjniejszą cenę niż u dotychczasowego sprzedawcy. Najniższe oszczędności, jakie będą mogli osiągnąć wyniosą około 6 proc., ale w wielu przypadkach będą mogli pomniejszyć swój rachunek za energię o 25 proc. – zaznacza Dominiak.
Dodatkowo przez pierwsze sześć miesięcy dostaną rabat wynoszący 50 proc. – W niektórych regionach kraju będą wiec płacić 16 groszy za kWh – podkreśla Dominiak.
Jego zdaniem okresie jesienno-zimowym, kiedy zużycie prądu rośnie może to dać znaczące oszczędności.