Reklama
Rozwiń
Reklama

EDF: podwojenie liczby klientów w dwa miesiące

Po pół roku od uruchomienia sprzedaży energii dla małych i średnich firm francuski koncern EDF zakontraktował u nas 180 GWh dla ponad 1 tys. klientów (ok. 2 tys. punktów poboru).

Publikacja: 02.09.2015 13:58

EDF: podwojenie liczby klientów w dwa miesiące

Foto: Bloomberg

To wynik przekraczający nasze oczekiwania zakładane w ramach biznesplanu – stwierdził Artur Dominiak, dyrektor ds. marketingu w EDF Polska.

Wśród pozyskanych klientów przeważają więksi odbiorcy z sektora MŚP, których roczne zużycie waha się między 10 a 15 MWh rocznie. – Są to klienci z całej Polski, w dużej mierze rolnicy, ale też reprezentanci sektora przemysłowego. Ponad połowa (52 proc.) to firmy, które już dokonały zmiany sprzedawcy kolejny raz – mówił pytany o charakterystykę pozyskanych klientów Dominiak.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama