Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.07.2016 23:36 Publikacja: 03.07.2016 23:36
SUV-y stanowią ponad jedną czwartą rynku i ich popularność cały czas rośnie. Na zdjęciu pierwszy taki model Seata, nazwany Ateca
Foto: Seat
Wynoszący po pięciu miesiącach ponad 17 procent wzrost liczby rejestracji nowych samochodów w Polsce wynika nie tylko z ożywienia na rynku, ale także z coraz atrakcyjniejszej oferty finansowej, pozwalającej zdobyć upatrzony model. Coraz częściej jest to nie hatchback, lecz SUV. W 2015 roku ich udział w europejskim rynku przekroczył 22 proc. i okazał się większy niż najpopularniejszych do tej pory hatchbacków.
W tym roku rejestracje SUV-ów powiększyły się o 24 proc. w stosunku do ubiegłego, ale koncerny samochodowe nie spodziewają się zmiany dynamiki. Do 2020 roku światowa sprzedaż wzrośnie o 30 proc w stosunku do 2015 roku. Na wszystkich rynkach klienci zakupią 21 mln SUV-ów. Podobnie jak w przypadku klasycznych nadwozi, najpopularniejsze modele będą w klasie kompaktowej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent Donald Trump w czwartek zażądał dymisji dyrektora generalnego Intela, Lip-Bu Tana, w związku z doniesi...
Prawie do 3,8 tysiąca wzrosła liczba niewypłacalności ogłoszonych w I połowie 2025 roku. To niemal o jedną piątą...
Akcje wehikułu inwestycyjnego, stworzonego przez jednego z największych guru inwestorów, radziły sobie w ostatni...
Zarząd Elektrimu opublikował ogłoszenie cypryjskiej spółki Stasalco o nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu, które z...
Rosyjska stocznia, w której budowane są m.in. okręty wojenne, rozpoczęła zwolnienia. Powodem jest potężna dziura...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas