Reklama
Rozwiń
Reklama

Volkswagen pokryje straty dealerów w Stanach

Kierownictwo Volskwagena w USA obiecało wypłacić w ciągu miesiąca franczyzowym dealerom w Stanach kompensaty za straty poniesione z powodu skandalu z emisjami spalin

Aktualizacja: 18.07.2016 18:39 Publikacja: 18.07.2016 17:07

Volkswagen pokryje straty dealerów w Stanach

Foto: Bloomberg

Obietnicę taką złożył Mark McNabb z kierownictwa VW Group of America na spotkaniu z ponad 150 dealerami z północno-wschodniej części Stanów w hotelu w Newark. Po raz pierwszy niemiecka firma przyznała, że dealerzy otrzymają zwrot pieniędzy za straty wynikające ze skandalu, który w samych Stanach dotyczy 500 tys. użytkowanych pojazdów. Szczegóły tych wypłat są negocjowane, powinny zostać uzgodnione w ciągu 30 dni.

Volkswagen organizuje w całym kraju spotkania informacyjne z dealerami, przedstawiając plan realizacji porozumienia na sumę prawie 15 mld dolarów z władzami i przedstawicielami konsumentów. Grupa przedstawiła dealerom szczegółowy harmonogram skupu pojazdów i ich napraw. Właściciele pojazdów będą mogli odsprzedać je albo dostarczyć do naprawy od października. Skup może potrwać do końca 2018 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama