W Polsce od stycznia do końca czerwca Honda poprawiła ubiegłoroczny wynik o połowę sprzedając ponad 4 tys. samochodów. Z kolei na rynku europejskim całkowita sprzedaż do końca czerwca przekroczyła 88 tys. co daje wzrost w ujęciu rocznym o przeszło jedną trzecią.
Dynamiczny wzrost sprzedaży marki widoczny jest na wszystkich największych rynkach europejskich. We Włoszech liczba nabywców poszybowała w górę o przeszło 118 proc., w Niemczech o ponad 50 proc., w Hiszpanii o przeszło 45 proc. - Wciąż mamy pełną listę zamówień od klientów i jesteśmy pewni, że ten pozytywny trend się utrzyma – twierdzi Jean-Marc Streng, dyrektor zarządzający Honda Motor Europe w dziale samochodów osobowych. W Polsce udział rynkowy Hondy zwiększył się z 1,35 do 1,7 proc. W samym czerwcu sprzedaż marki w ujęciu rok do roku podskoczyła o ponad 61 proc.