Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Pieniądze dla Millenialsów nie są najważniejsze. Przy wyborze zawodu znacznie ważniejsze jest dla nich samospełnienie. Chcą robić coś, w co wierzą – mówi Kazimierz Stańczak z firmy doradczej Bain&Company.

Aktualizacja: 29.08.2016 15:11 Publikacja: 29.08.2016 14:45

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Foto: Rzeczpospolita

Millenialsi to pokolenie osób urodzonych pomiędzy 1981 a 1997 r. Składa się na nich obecnie aż 9 mln Polaków, którzy stanowią blisko połowę osób w wieku produkcyjnym. Nie trudno zauważyć, że między nimi a tzw. pokoleniem X znajduje się przepaść. W odróżnieniu od swoich rodziców, wychowali się oni niemal całkowicie w świecie cyfrowym i nie wyobrażają sobie życia bez telefonu komórkowego czy internetu. Jak trafić do młodych ludzi i w pełni wykorzystać ich potencjał na rynku pracy?

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Revolut zrobi rewolucję na polskim rynku komórkowym? Sprawdzamy
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec