Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Pieniądze dla Millenialsów nie są najważniejsze. Przy wyborze zawodu znacznie ważniejsze jest dla nich samospełnienie. Chcą robić coś, w co wierzą – mówi Kazimierz Stańczak z firmy doradczej Bain&Company.

Aktualizacja: 29.08.2016 15:11 Publikacja: 29.08.2016 14:45

#RZECZoBIZNESIE: Kazimierz Stańczak: Millenialsi mają dobre serce

Foto: Rzeczpospolita

Millenialsi to pokolenie osób urodzonych pomiędzy 1981 a 1997 r. Składa się na nich obecnie aż 9 mln Polaków, którzy stanowią blisko połowę osób w wieku produkcyjnym. Nie trudno zauważyć, że między nimi a tzw. pokoleniem X znajduje się przepaść. W odróżnieniu od swoich rodziców, wychowali się oni niemal całkowicie w świecie cyfrowym i nie wyobrażają sobie życia bez telefonu komórkowego czy internetu. Jak trafić do młodych ludzi i w pełni wykorzystać ich potencjał na rynku pracy?

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Wojciech Balczun, Minister Aktywów Państwowych: Inwestycje w Polsce dla polskich firm
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Norweski fundusz kontra Elon Musk. Czy miliarder dostanie 1 bln dolarów?
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Reklama
Reklama