Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.09.2016 11:45 Publikacja: 08.09.2016 11:45
Foto: Pixabay
Francuska grupa, podobnie jak PSA Peugeot Citroen wiele spodziewała się po technologii oszczędniejszego zużycia paliwa i mniejszej emisji CO2 niż silniki benzynowe. Mimo afery z VW obie firny zapewniają oficjalnie, że diesle pozostaną w ofercie napędów proponowanych klientom. Jednak w rok po ujawnieniu skandalu producenci starają się oceniać jego długofalowe konsekwencje.
Na wewnętrznej naradzie w lipcu dyrektor ds. konkurencji Renaulta, Thierry Bolloré, stwierdził, że horyzont mocno zaciemnił się dla diesli — według 2 osób obecnych na tym spotkaniu. — Powiedział, że grupa zastanawia się teraz, czy diesle przetrwają i że nie miałby takich wątpliwości na początku roku — stwierdziła jedna z tych osób. — Zaostrzanie norm i metoda testowania zwiększą koszty tej technologii do takiego stopnia, że wypchną diesla z rynku — podsumowała wnioski Bolloré.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rozrywka dla dzieci ma różne oblicza.
Elon Musk, właściciel Tesli, ostrzega przed trudnymi kwartałami. Sprzedaż spada, a konkurencja jest coraz większa.
PGE w nowej strategii podkreśla rolę ciepłownictwa, które postrzegane jest jako ważne wsparcie dla krajowej ener...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju pr...
Jaka jest sytuacja w sporze o sukcesję w grupie Zygmunta Solorza po dymisjach w Cyfrowym Polsacie? Prawnicy mili...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas