Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Telekom sprzedaje to, co jego klient chce – mówi Wojciech Jabczyński z Orange, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.02.2017 14:45 Publikacja: 13.02.2017 13:53

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że biznes telekomunikacyjny to nie tylko smartfony, rozmowy czy dostęp do internetu. - Można tę ofertę rozbudowywać – mówił Jabczyński. - Warto dosprzedawać klientom kolejne rzeczy jak: energia elektryczna, usługi finansowe, rozrywka, telewizja – dodał.

Zaznaczył, że atrakcyjny kontent telewizyjny, obok ceny, jest wyróżnikiem na który klienci najbardziej zwracają uwagę.

- Nie tylko „Rzeczpospolita” doszła do wniosku, że telewizja to jest przyszłość – tłumaczył. - My umożliwiamy to, żeby nasi klienci oglądali za pośrednictwem internetu. Zdecydowana większość z nas chciałaby mieć w smartfonie telewizję, albo przynajmniej możliwość odtwarzania plików wideo. Do tego wszystko zmierza – ocenił Jabczyński.

Podkreślił, że telekom sprzedaje to, co jego klient chce.

Reklama
Reklama

Zaznaczył jednak, że Orange nigdy nie będzie producentem rozrywkowych programów, czy twórcą całości filmów. - Skupiamy się na naszej podstawowej działalności. Natomiast dlaczego nie wykorzystać już ten kontent, który istnieje. Dlaczego nie dołożyć klientom dobry kontent telewizyjny? Jeśli chodzi o finanse współpracujemy z mBankiem. Dlaczego nie skorzystać z ich doświadczeń i naszej bazy klientów? - pytał Jabczyński.

Gość przyznał, że przyszłość i cała idea bycia smart, w domu (myślące odrobinę za nas pralki, lodówki) czy rozwiązania dla miasta (oświetlenie, system kierowania ruchem) nie jest odległa. - Jest wiele przykładów, gdzie miasta korzystają z takich możliwości. Jest to rozwiązanie przyszłości i to niedalekiej. Wiele już się dzieje – ocenił.

W domach karierę zaczynają robić urządzenia oparte na głosie.

- Wszystkie aplikacje, czy możliwości technologiczne, które są sprzężone z internetem, z naszym smartfonem to jest pole do zainteresowania dla telekomu. Dostarczamy klientowi możliwość, że jest w stanie to kontrolować. Sposobów wykorzystania tego będzie coraz więcej – podsumował Jabczyński.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama