#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Telekom sprzedaje to, co jego klient chce – mówi Wojciech Jabczyński z Orange, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 13.02.2017 14:45 Publikacja: 13.02.2017 13:53

#RZECZoBIZNESIE: Wojciech Jabczyński: Klienci chcą telewizji w smartfonie

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznał, że biznes telekomunikacyjny to nie tylko smartfony, rozmowy czy dostęp do internetu. - Można tę ofertę rozbudowywać – mówił Jabczyński. - Warto dosprzedawać klientom kolejne rzeczy jak: energia elektryczna, usługi finansowe, rozrywka, telewizja – dodał.

Zaznaczył, że atrakcyjny kontent telewizyjny, obok ceny, jest wyróżnikiem na który klienci najbardziej zwracają uwagę.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne