Aktualizacja: 02.12.2017 16:27 Publikacja: 02.12.2017 12:47
F-16
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Polski samolot F-16
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Polski samolot F-16
Foto: Archiwum, Marek Kozubal
Polski samolot F-16
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Hercules C-130
Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Bez podstawowych lotniskowych urządzeń, takich jak zasilacze elektroenergetyczne, nie da się uruchomić silników myśliwca, a bez podnośników hydraulicznych – podwiesić pod jego skrzydłami rakiet i bomb. Do tej pory naprawy i serwisowanie kilkunastu urządzeń do lotniskowej obsługi wielozadaniowych bojowych Jastrzębi na polskich lotniskach nadzorowali i certyfikowali Amerykanie. Po kilkunastu latach eksploatacji myśliwców te kompetencje sukcesywnie przejmować będą nasi specjaliści.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas