Reklama

Polskie firmy słabo wykorzystują media społecznościowe

Przedsiębiorstwa nie nadążają za zmianami zwyczajów wśród internautów.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką

Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką

Foto: Pixabay

Według badania PBI/Gemius w grudniu 2017 r. grupa Facebook była drugą pod względem popularności wśród polskich internautów i miała ponad 22,6 mln użytkowników. Widać także systematyczny wzrost jej popularności, a wliczając do wyniku inne serwisy społecznościowe, widać, że korzysta z nich zdecydowana większość internautów.

Jednak nie idzie to w parze z zainteresowaniem firm takim kanałem komunikacji czy promocji. Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że tylko 18 proc. firm ma jakikolwiek profil w serwisach społecznościowych, a jedynie co dziesiąta może się pochwalić dwoma lub więcej.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Najlepsi z najlepszych Listy 2000 „Rzeczpospolitej”
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes
Polski atom zatwierdzony, finanse pod presją i chipy Nvidii dla Chin
Biznes
KGHM stawia na innowacje
Biznes
Potrzebujemy inwestycji i stabilności, a nie populizmu
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Liderzy wzrostu w trudnym czasie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama