Reklama
Rozwiń
Reklama

Polskie firmy słabo wykorzystują media społecznościowe

Przedsiębiorstwa nie nadążają za zmianami zwyczajów wśród internautów.

Publikacja: 22.01.2018 20:00

Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką

Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką

Foto: Pixabay

Według badania PBI/Gemius w grudniu 2017 r. grupa Facebook była drugą pod względem popularności wśród polskich internautów i miała ponad 22,6 mln użytkowników. Widać także systematyczny wzrost jej popularności, a wliczając do wyniku inne serwisy społecznościowe, widać, że korzysta z nich zdecydowana większość internautów.

Jednak nie idzie to w parze z zainteresowaniem firm takim kanałem komunikacji czy promocji. Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że tylko 18 proc. firm ma jakikolwiek profil w serwisach społecznościowych, a jedynie co dziesiąta może się pochwalić dwoma lub więcej.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dywersja na kolei, Trump poprze sankcje na partnerów Rosji i apel von der Leyen
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Biznes
Tak Unia Europejska pomaga Putinowi. Polska niechlubnym liderem
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama