Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 20.04.2021 16:12 Publikacja: 20.04.2021 16:01
Foto: Adobe Stock
W czasie pandemii mniej wydajemy na ubrania i obuwie, dużo rzadziej podróżujemy (zwłaszcza samolotami) i częściej gotujemy w domu – to takie zmiany wpłynęły na opinie dwóch trzecich (66 proc.) Polaków twierdzących, że dzięki lockdownowi mają więcej czasu na zachowania pro-ekologiczne i troskę o środowisko. Większość zmniejszyła wydatki odzieżowe a prawie połowa twierdzi, ze bardziej teraz dbają o segregację śmieci- wynika z kwietniowego badania on-line zrealizowanego przez IQS na zlecenie Gumtree Polska. Sprawdziło ono również, jakie bariery ograniczają ekologiczne postawy Polaków.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wielki biznes Rosji chce od Władimira Putina zwrotu kosztów ochrony przed dronami i odbudowy zniszczonych przez...
Nvidia ogłosiła dużo lepsze niż oczekiwano wyniki kwartalne. Jej akcje spadały jednak w handlu posesyjnym.
Prezydent i premier spierają się o priorytety gospodarcze, polskie fabryki AGD mierzą się z kryzysem, a producen...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Prezydent Karol Nawrocki odmówił w środę podpisania dwóch nowelizacji ustaw – o zapasach ropy naftowej, produktó...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas