Pudliszki kontra Łowicz, czyli wojna o ogłoszenia

Heinz Polska postanowił poinformować, że Agros Nova wprowadzała w błąd konsumentów. Konkurent nie wyklucza, że odda sprawę do sądu

Publikacja: 27.05.2010 21:22

Pudliszki kontra Łowicz, czyli wojna o ogłoszenia

Foto: Materiały Producenta

Medialną akcję informacyjną firmy HJ Heinz Polska zapoczątkowało ogłoszenie we wczorajszej "Rzeczpospolitej".

Właściciel Pudliszek wyjaśnia w nim, że spółka Agros Nova – jego największy konkurent na rynku przetworów pomidorowych – dopuściła się czynu nieuczciwej konkurencji wobec niego, ponieważ w reklamowała swój koncentrat Łowicz jako "najbardziej pomidorowy".

W Heinz Polska tłumaczą, że wzięli na siebie koszt poinformowania konsumentów, że ci zostali wprowadzeni w błąd, ponieważ Agros Nova nie wywiązała się jak należy z wyroku sądu. Ten w październiku 2008 r. nakazał jej poinformować o swoich nieuczciwych działaniach w mediach. "Forma tamtych spotów praktycznie uniemożliwiała zapoznanie się z komunikatem" – napisał w oświadczeniu Heinz.

W Agros Novej nie kryją oburzenia ogłoszeniem Heinz Polska. Joanna Bancerowska, rzecznik firmy, zwraca uwagę, że Heinz podszył się pod Agros Novą i opublikował wyjaśnienie, do którego ta nie była zobowiązana. Dodaje, że spółka nie wyklucza oddania sprawy do sądu.

– Działanie firmy H. J. Heinz Polska jest wyrazem rażącego lekceważenia treści wyroku sądu – komentuje Bancerowska.

W Heinz nie rozumieją, dlaczego Agros Nova zarzuca im podszywanie się pod nią. Podkreślają, że opublikowali jedynie treść wyroku.

Medialną akcję informacyjną firmy HJ Heinz Polska zapoczątkowało ogłoszenie we wczorajszej "Rzeczpospolitej".

Właściciel Pudliszek wyjaśnia w nim, że spółka Agros Nova – jego największy konkurent na rynku przetworów pomidorowych – dopuściła się czynu nieuczciwej konkurencji wobec niego, ponieważ w reklamowała swój koncentrat Łowicz jako "najbardziej pomidorowy".

Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne