Z początkiem marca jednym z wiceprezesów Mazda Motor Europe zostanie Wojciech Halarewicz. Ma odpowiadać za strategię i działania w zakresie komunikacji marketingowej. Obecnie Halarewicz jest dyrektorem zarządzającym Mazda Włochy, a wcześniej wprowadzał japońską markę na polski rynek.
W międzynarodowych strukturach Chevroleta awansował z kolei Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. Został dyrektorem generalnym nowo utworzonego Regionu Europy Północnej.
Karierę w GM zaczynał w 1994 r., szefem marki w Polsce jest od 2009 r. Od tego czasu na rynku polskim Chevrolet prawie podwoił sprzedaż.
150 tys. osób jest zatrudnionych w sektorze produkcyjnym polskiej branży motoryzacyjnej
– Moim celem jest dalsze wzmocnienie pozycji Chevroleta w Polsce oraz w ciągu kilku lat podwojenie udziału w rynku w pozostałych krajach – mówi „Rz" Żelazny.