- Z końcem sierpnia rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca 2015 r. – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska. - Poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy trzy nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni dodaje. Podczas pierwszego etapu zmian, który zaczął się wiosną tego roku, otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.
Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee. W sumie prowadzi u nas ponad 100 punktów. CHI, operator sieci kawiarni coffeeheaven połączył się z Costą w 2010 r. Pod koniec 2012 roku pojawiły się u nas kawiarnie Costa by coffeeheaven. Zastąpiły kawiarnie Costy i część kawiarni coffeehaven. Costa by coffeeheaven - z założenia marka przejściowa - miała być rozwijana w naszym kraju przez trzy lata. Firma zdecydowała jednak o tym, że przyspieszy wprowadzanie konceptu Costa.